Історичне минуле рефрижераторних контейнерів

Поділитися інформацією:

Дивно, але першим охолодженим вантажем, який перевозили по морю, був лід. На початку XIX століття його перевозили з півночі на південь, присипавши тирсою і прикривши дошками. Лід продавали споживачам, які використовували його в перших холодильниках і льохах-льодовиках. З появою холодильних установок, в кінці 1870-х років, були створені суду, оснащені такими установками, почався розвиток мережі залізничних та портових холодильників, а також розподільних холодильників в крупних містах. Тільки у США, за даними 1914 року, загальна місткість холодильників складала 2 мільйона тонн.

 

Після Першої світової війни кількість вантажоперевезень значно збільшилася, а винаходження фреону дозволило підвищити безпеку використання холодильних установок. Проте дуже часто традиційна схема перевезень вантажів була просто неприйнятною, оскільки:

  • завантаження та розвантаження товару у мішках, бочках, дерев'яних ящиках з/на судно та назад на склад займали багато часу;
  • через багатократні перевантаження вантаж часто псувався та розкрадався;
  • вантажно-розвантажувальні роботи потребували великих зусиль: часто судно проводило у порту більше часу, ніж у морі.

Починаючи з 1890 року, неодноразово робилися спроби застосовувати контейнери, аналогічні до сучасних. Найуспішнішим в цій справі став американець Малкольм Маклін, який запропонував перевозити вантажні причепи разом з вмістом, а пізніше стали використовувати перевезення вантажів контейнери.

 

«Праотці» сучасних рефрижераторних контейнерів вперше з'явилися напочатку 1870-х років на шляху між Європою та Австралією. З Австралії надійшла велика кількість фруктів, м'ясних та молочних продуктів, які були затребувані на ринку Європи. Застосування контейнерів-холодильників дало можливість значно скоротити час завантаження судна , а крім того, доставляти вантаж невеликими партіями без проміжних перевантажень кінцевому споживачеві.

 

Перші рефрижераторні контейнери не було оснащено власними холодильним установками, тому охолоджувалися або центральною системою охолодження судна, або за допомогою криги, яку засипали у спеціальні резервувари. Несучі елементи контейнера були сталевими, а його бокові стінки часто виготовлялися з багатошарової фанери, у зв'язку з чим строк служби таких контейнерів був невеликим. Свій сучасний вигляд рефрижераторні контейнери набули у середині 1880-х років.

 

Компанія «Контейнери України»

З 2005 року займаємося поставками контейнерів для всіх видів вантажів. Більше 4500 клиєнтів, включаючи великі компанії, з різних регіонів України впевнилися у якості нашого сервісу та продукції, а також у високій професійності наших співробітників.