Історія виникнення рефрижераторних контейнерів

Поділитися інформацією:

На початку 1800-х років, з метою якомога довше зберегти свіжість продукції при перевезенні, лід та крига розміщувались з усіх боків, над та під, вантажем. До того ж, таке рішення було не ефективно та товар все одно ставав непридатним до моменту прибуття на місце призначення.

Суспільство намагалося знайти найбільш ефективний спосіб доставки швидкопсувних вантажів та, у 1851 році, світ побачив перший ізольований вагон. Винахід міг функціонувати лиш в холодну погоду, але, не дивлячись на складнощі, це стало початком епохи холодильних контейнерів.

Вперше, офіційний патент на рефрижераторні вагони було видано у 1867 році Дж. Б. Сазерленду з Детройту. Його витвір складався зі спеціалізованого фургону, всередині якого, в якості хладагента, зберігався лід. Несучі елементи виготовляли зі сталі, а бокові стінки – з багатошарової фанери, у зв'язку з цим строк служби таких контейнерів був невеликим.

В 1876 році Фердинанд Карре обладнав новою системою охолодження судно-холодильник «Paraguay» для Аргентини. Його винахід залишався популярним до початку 1900-х років, після чого було замінено системами, які використовують пари рідини у циклі компресії.

Історія виникнення рефрижераторних контейнерівАбсорбційна холодильна машина Ф. Карре

 

 

 

 

 

Перші перевезення охолодженого м'яса

Вперше охолоджене м'ясо в холодильних машинах відправили з Австралії у Великобританію у 1876 році, до того ж м'ясо було заморожене на цьому ж судні у спеціальних камерах. Але, нажаль, доставка провалилася через несправності обладнання. Вдале перевезення замороженого м'яса здійснено у 1877 році по маршруту Аргентина – Франція. Роки 2 року, на кораблі, який був обладнаний компресійним охолодженням, доставлено м'ясо з Сіднея у Великобританію.

Ці події стали початком нової епохи рефрижераторних суден.

Перші перевезення фруктів

Використання холодильного обладнання активно використовувалося й в перевезенні фруктів. Вже в 1899, в США, їхній обіг сягав 90 000 тонн у рік.

Перевезення бананів на судні-рефрижераторі вперше було здійснено у 1901 році по маршруту Ямайка-Великобританія. А 1902 році, компанія United Fruit Company випустила спеціальні лодки-рефрижератори для перевезення бананів. Вони були виготовлені у Великобританії для розширення власного флоту.

Події

Вже до 1920-х років, рефрижераторні причепи стали альтернативою залізниці, яка у ті часи була вельми перевантажена.

В середині 30-х років Фред Джонс сконструював перший портативний прилад повітряного охолодження, який розміщувався на зовнішній стороні фургона. Довжина таких причепів-рефрижераторів була 38-40 футів.

В 1940-х компанія Steel Products дала нову віху розвитку рефрижераторним перевезенням, побудувавши перший фургон з бункером для мокрої криги та перший заводський рефрижераторний фургон, який назвали рефрижератором данця.

Наприкінці Другої світової війни рефрижератори широко використовують для доставки продовольства, крові та медикаментів в США та Союзним військам, а також для прискорення зростання індустрії заморожених продуктів.

 

Принцип роботи сучасного рефрижераторного контейнера

Історія виникнення рефрижераторних контейнерів

З холодильного агрегату всередину контейнера надається потік повітря заданої температури. На виході з агрегату потік йде підлогою, далі по Т-подібному профілю до дверей, де віддзеркалюється від них та підіймається догори, та, та вздовж неї, повертається у агрегат.
Така циркуляція дозволяє охолодити або нагріти внутрішній об'єм контейнера, а також підтримує задану вологість. Ця функція необхідна, для дотримання необхідного мікроклімату та довгострокового зберігання товарів. Робота більшості рефрижераторних контейнерів грунтується на використанні хладагентів, або «фреонів» різноманітних видів.

Управління мікрокліматом здійснюється за допомогою спеціального електронного блоку, який дозволяє вручную встановлювати рівень температури, вологості, періодичність відтайки, здійснювати контроль за роботою основних агрегатів та вчасно фіксувати їхній збій.

Історія виникнення рефрижераторних контейнерів

Важливою перевагою рефрижераторного контейнера є його надійність. Середній термін експлуатації – більше 20 років. У разі поломки, будь-яка частина рефрижератора легко ремонтується або, за необхідності, замінюється новою. Така перевага суттєво подовжує термін експлуатації цього обладнання.

Сьогодні рефрижераторні контейнери широко використовують для перевезення або стаціонарного зберігання заморожених та охолоджених харчових продуктів (м'ясо, яйця, риба, птиця, фрукти, молочна продукція, інші), фармацевтичних препаратів, рослин та інших вантажів, вимагають дотримання температурного режиму. Їхня конструкція та розміри дозволяють перевозити вантажі морем, суходолом та ЗД сполученням на будь-які відстані.

Рефконтейнери нові и Б/В з гарантією впродовж року

Компанія «Контейнери України» - лідер на українськом ринку в області продажу та оренди рефконтейнерів. У асортименті контейнери від 20 до 45 футів, включаючи модифікації підвищеної місткості HC та HC PW. Ну усі частини (компресор, контролер, конденсатор) діє гарантія 1 рік на нові рефи й до 6 місяців на б/в.