Морські перевезення товарів у рефконтейнерах

Поділитися інформацією:

Стандартизація морських рефрижераторних контейнерів, їхня мобільність дозволяють завантажувати товари з самого виробництва. Будь-які продукти, що вимагають дотримання температурного режиму, перевозять у рефконтейнерах.

Контейнери завантажуються на будь-який вид транспорту з деякими особливостями та/або додатковим обладнанням. Морські перевезення товарів, що транспортується у рефах, потребує дотримання регламенту та правил. Про них піде мова у цій статті.

Підготовчий етап

Перед початком завантаження будь-якого товару вантажовідправник або його агент мають перевірити роботоспроможність реф контейнера та підготувати його:

  • Сертифікована сервісна служба проводить PTI (PreTrip Inspection).
  • Необхідно переконатися у достатній кількості палива, масла, холодоагента.
  • Не має бути вибоїн, розривів та деформацій корпусу. Контейнер має бути сухим без запахів, двері та запірні механізми – справними.
  • За 6-12 годин до завантаження температуру у боксі встановлюють на 2-3 °С нижче потрібної температури.

Температурний режим перевезення деяких видів вантажу

Вид вантажу Температура перевезення, °С
Морозиво -20
Заморожена риба, рибні продукти, молюски, ракоподібні та ін. -18
Субпродукти Не більше +3
Дичина Не більше +4
Молочні продукти (йогурт, кефір, сливки, свіжий сир) Не більше +4
Готові м'ясні продукти Не більше +6
Домашня птиця та кролі Не більше +4

Морські перевезення товарів у рефконтейнерах

Після підготовчого етапу починається завантаження товару. Є черга правил, які потрібно враховувати:

  • Тара та упаковка товару мають відповідати міжнародним стандартам. Ії вид та якість узгоджуються з перевізником.
  • Завантаження, розміщення та укладання необхідно здійснювати з урахуванням вантажу, його тари та упаковки, аерації вантажних місць.
  • Максимальна вага товару, що завантажується, не має перевищувати можливого навантаження контейнера: для 20 футових – до 23000 кг, 40-футових – до 27990 кг, 45-футових – не більше 27300 кг.

За умови великої відстані від місця виробництва до порту завантаження, температуру в камері необхідно підтримувати довготривалий час. Якщо товар у рефі прямує залізницею, то його вантажать на рефрижераторні зчепи. Якщо авто – підключення рефконтейнера відбувається до паливного баку автомобіля.

Проте такі методи живлення рефрижераторного контейнера не завжди виправдані та можливі. Тому, частіше за все використовують автономні генераторні установки – дженсети (Genset). Це обладнання оснащене власним паливним баком та системою охолодження. Монтується безпосередньо на рефконтейнер. Задана температура у рефконтейнері підтримується з точністю до 0,2°С.

На кораблі рефконтейнер підключається до стаціонарної точке живлення 3-фазної мережі з напругою 360/460В та частотою у 50Гц. На протязі рейсу судомеханіки періодично проводять діагностику температури що підтримується. В залежності від умов страхування та контракту Інкотермс, відповідальність за цілісність, якість та кількість товару несе вантажовідправник, вантажоотримувач та/або агент.

Рефрижераторні контейнери 20, 40 та 45 футів, дизель-генератори дженсет купити або орендувати можно у нас. Наше надійне обладнання дозволить укладати експортні контракти на вигідних для Вас умовах.

Рефконтейнери нові и Б/В з гарантією впродовж року

Компанія «Контейнери України» - лідер на українськом ринку в області продажу та оренди рефконтейнерів. У асортименті контейнери від 20 до 45 футів, включаючи модифікації підвищеної місткості HC та HC PW. Ну усі частини (компресор, контролер, конденсатор) діє гарантія 1 рік на нові рефи й до 6 місяців на б/в.