КБК/CSC. Таблички на морських контейнерах 18.12.2016 Поділитися інформацією: Під час перевезення різноманітних вантажів усіма видами транспорту дуже важливо дотримуватися низки прописаних правил та звертати увагу на наявність тих чи інших табличок-вказівників. Класичний морський контейнер являє собою тару, а також класифікується як транспортне обладнання, що покидає межі країни. Безпечність контейнера та вантажу, що перевозиться, забеспечує міцність використаного матеріалу, а також особливості конструктивних елементів. Всі контейнери, які відповідають пред’явленим стандартам якості та безпеки, неодмінно забезпечені спеціальними табличками – КБК (конвенція з безпеки контенерів). Уповноважений орган після перевірки контейнера та його відповідності усім нормам видає спецільні табличкі. Перед відправленням наносяться написи наморський контейнер, які неодмінно перевіряють та надійно фіксують. Після закріплення табличок морський контейнер вважається атестованим. Написи, що зазвичай наносять на морський контейнер Окрім табличок двері контейнера забезпечуються спеціальними написами MGW – вказується максимальна маса брутто у кг та фунтах; TARE – власна вага у кг та фунтах. Максимально допустима вага брутто для контейнерів типу ICC вважається 24384 кг. Обов’язково наноситься дата майбутнього капремонту на стінку кожного контейнера. Табличка, що засвідчує допущення контейнера у експлуатацію Таблицею надаються наступні відомості: Країна, якою було виписано допуск та його номер. Країна, яка займалася видачею допуску, зазначається спеціальним відмінним знаком. Він аналогічний знакові, що видається для позначення країни під час реєстрації транспортного засобу для міжнародного руху. Рік та місяць виробництва контейнера. Ідентифікаційний номер контейнера, який привласнюється заводом-виробником. Також цей номер може присвоїти адміністрація. Допустима вага при завантаженні (кг або фунты). Розраховується за формулою 1.8×g. Де g-прискорення вільного падіння. Максимальна експлуатаційна вага брутто у кг або фунтах. Значення навантаження, що виміряється у кілограмах або футах за умов випробування конструкції на міцність. Міцність торцевої стінки. Торцеві стінки мають витримувати навантаження, яке більше чи менше 0,4 від максимально допустимого корисного навантаження (0,4×Р). Міцність бокової стінки. Бокові стінки мають витримувати навантаження, що меньше чи більше, ніж 0,6 від максимально допустимого корисного навантаження (0,6×Р). Місяць та рік першого, та кожного наступного профілактичного огляду, якщо на табличці передбачено цей параметр. КБК – табличка щодо допуску контейнера гарантує безпеку контейнера. Країни, які вже встигли підписати КБК, повинні визнати безпечними морські контейнери, які забезпечені цими табличками. У стандартах ISO вказаний об’єм обов’язкових випробувань, а також методики їхнього проведення. Табличка, що засвідчує допущення перевезення вантажів під митними печатками Для здійснення безпечних та запланованих вантажоперевезень, а також збереження вантажів, морські контейнери забезпечуються табличкою. Вона є доказом того, що вантаж допущено до перевезення з печатками та митними пломбами. Така табличка щодо допущення перевезень дає гарантію того, що контейнер повністю відповідає усім пред’явленим до нього вимогам. Порядок видачі табличок визначає національний міжнародний кваліфікаційний орган. Компанія «Контейнери України» З 2005 року займаємося поставками контейнерів для всіх видів вантажів. Більше 4500 клиєнтів, включаючи великі компанії, з різних регіонів України впевнилися у якості нашого сервісу та продукції, а також у високій професійності наших співробітників. Покупка Оренда