Intermodal Europe (Роттердам) 2016 25.11.2016 Поділитися інформацією: У листопаді 2016 року відбувся найбільший захід у сфері контейнерних перевезень і логістики «IntermodalEurope 2016» (Роттердам). Фахівці нашої компанії побували на всіх конференціях і виставці і зробили огляд найбільш ТОПових тем. Підіб’ємо короткі підсумки: Тенденції галузі контейнерних перевезень у 2017 році Досягнення стабільності ставки фрахту, яка прив’язана до вимог з місткості. Морським перевізникам треба буде знайти додаткові способи заощадити і збільшити прибуток., Детально пропрацьована співпраця в портах – ось область, яка вимагає оптимізації на найближчі 12-18 місяців. Робота з перевиробництвом контейнерних судів і уповільненням темпів зростання торгівлі в усьому світі, а також зниження зростання китайської економіки, зниження якості товарів. Будуть виведені на ринок комбіновані танк-контейнери. Їх рентабельність вже прорахована на практиці в порівнянні із звичайними танк-контейнерами. Тенденція ринку застосування флексі-танків. За рахунок застосування флексі-танків вартість логістичних послуг значно знизилася. З якими проблемами галузь стикається на цей момент? Глобальний надлишок виробничих потужностей суден і контейнерів. Будівництво ще більших суден, що триває, і в результаті зниження фрахтових ставок, щоб заповнити ці кораблі, без сумніву, є чинником, який сприяє тому, що сталося з Hanjin. Відсутність рентабельності морських перевізників одна з найбільших проблем. Морські перевізники – ключові гравці світового торговельного ланцюжка, тому багато хто зацікавлений у збереженні їх рентабельності. Консолідація потрібна, але всі учасники повинні розуміти, що морські перевезення мають бути прибутковими, це дуже важливо для світової торгівлі. 2016 був поганий рік для контейнерних ліній з причини банкрутства Hanjinу серпні. Ще одна з істотних проблем – це психологічний стан моряків, що працюють на контейнерних суднах. Судно в портах стоїть дуже мало, тому моряки не мають часу відпочити від моря, і гостро постало питання про безпечну експлуатацію суден. Найбільша проблема в контейнерних перевезеннях – збільшення прибутку завдяки оптимізації операційних витрат. Цього можна досягти: а) зменшенням витрат на технічне обслуговування, б) зниженням витрати палива. Дисбаланс і ставки фрахту. Галузь потребує інновації, щоб мінімізувати витрати для перевізників, створюючи нові конкурентні переваги і підвищуючи ефективність процесів. Компанія «Контейнери України» З 2005 року займаємося поставками контейнерів для всіх видів вантажів. Більше 4500 клиєнтів, включаючи великі компанії, з різних регіонів України впевнилися у якості нашого сервісу та продукції, а також у високій професійності наших співробітників. Покупка Оренда